КОНТАКТИ: berehotaku@gmail.com

суботу, 26 жовтня 2019 р.

Дієслова руху. Українська мова, картинки



  • я п*ю, ти п*єш, він/вона п*є
  • я воджу, ти водиш, він, вона водить
  • я їм, ти їси, він/вона їсть
  • я плаваю, ти плаваєш, він/вона плаває
  • я літаю, ти літаєш, він/вона літає
  • я розгортаю, ти розгортаєш, він/вона розгортає
  1. я переходжу, ти переходиш, він/вона переходить
  2. я відбиваю, ти відбиваєш, він/вона відбиває
  3. я стрибаю, ти стрибаєш, він/вона стрибає
  4. я жонглюю, ти жонглюєш, він/вона жонглює
  5. я стрибаю, ти стрибаєш, він_вона стрибає
  6. я відбиваю, ти відбиваєш, він/вона відбиває
  • я крокую, ти крокуєш, він/вона крокує
  • я піднімаю, ти піднімаєш, він/вона піднімає
  • я замикаю, ти замикаєш, він/вона замикає
  • я виглядаю, ти виглядаєш, він/вона виглядає
  • я марширую, ти маршируєш, він/вона марширує
  • я змішую, ти змішуєш, він/вона змішує

Немає коментарів:

Дописати коментар